1 Kas tam ir nepieciešams?

Lūdzam zvanit mums uz tālruņa numuru 66100100. Mūsu menedžeri palīdzēs izvēlēties Jums piemēroto pakalpojumu un sarunās ierīkošanas laiku.

2 Kā tas notiek:

Piesakot pieslēgumu, tiek norunāts datums un laiks, kad montāžas grupa varēs ierasties pie Jums veikt pieslēgumu. Montāžas grupas darba laiks - no 9:00 līdz 20:00.
Pieslēguma procedūra ilgst līdz 2 stundām, atkarībā no mājas tipa un pieslēguma sarežģītības.
No aktīvo ierīču Netvision, kas atrodas visbiežāk bēniņos vai pēdējā mājas stāva kāpņutelpā, pa iekšējām šahtām kabelis tiek ievilkts līdz klienta stāva elektrības skapim. Tālāk, pa paneļiem kabelis tiek ievilkts līdz ārdurvīm un tad dzīvoklī.
Visa kabeļa tīkla struktūra līdz klienta dzīvokļa durvīm pieder kompānijai Netvision!
Dzīvoklī kabelis tiek ievilkts jau pa esošām šahtu telekomunikācijām vai, nepieciešamības gadijumā izurbj nelielu caurumu no kāpņutelpas puses. Dzīvoklī kabelis tiek ievilkts vienmēr līdz personāla datora atrašanas vietai, tiek ievadīti nepieciešamie uzstādījumi klienta datorā un, tad tiek nodemonstrēts internets.
Meistars neveic kabeļa izvilkšanu, montāžu un rozetes uzstādīšanu dzīvokļa telpās.
Jūsu izvēlētais līguma variants ar norunāto tarifu plānu, tiek parakstīts uzreiz tur pat uz vietas pēc pieslēgšanas.


sazināties ar mums par pieslēgumu

 


Ņemot vērā, ka valstī ir izsludināta ārkārtējā situācija dēļ Covid-19 vīrusa izplatības un kā rezultātā ir pieņemti vairāki ierobežojumu pasākumi, uzņēmums paziņo, ka līdz ārkārtas situācijas beigām, uzņēmuma apkalpošanas centri un kases norēķiniem ir slēgti.
Lūdzam savlaicīgi apmaksāt piestādītos rēķinus, lai izvairītos no sniegto pakalpojumu pārtraukumiem.
Mēs centīsimies informēt jūs par aktuālo informāciju saistībā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un aicinam jūs veikt norēķinus par pakalpojumiem sekojošā veidā:

- izmantojot internetbanku, veicot pārskaitījumu uz uzņēmuma rekvizītiem;
- Latvijas Pasts nodaļās;
- tirdzniecības tīkla MAXIMA veikalu kasēs visā Latvijas Republikas teritorijā, uzrādot rēķinu ar svītru kodu.



Принимая во внимание объявленную государством чрезвычайную ситуацию в стране в связи с распространением вируса Covid-19, в результате которого введены ограничения, компания сообщает, что центры обслуживания клиентов и кассы компании для оплаты счетов закрыты до прекращения чрезвычайной ситуации в стране.
Просим своевременно оплачивать счета, во избежание возможных перебоев в предоставляемых услугах.
Мы будем стараться держать вас в курсе актуальной информации о ситуации в стране, но пока выберите один из возможных вариантов оплат:

- через интернет банк, сделав перевод денежных средств на реквизиты компании;
- в отделениях Latvijas pasts;
- в кассах магазинов торговой сети MAXIMA на всей территории Латвии, предъявив счет за услуги со штрих-кодом.